sorry

förlåt för att min uppdatering har varit sämst men jag har verkligen inte orkat. Men iallafall kan berätta om gårdagen. Vaknade av att steffe ringde så började fixa mig sen fick jag skjuts upp till han, Vi va där ett tag sen drog vi till bussen med Gino och kollade på hans match i solna. Sen vid typ sju halv åtta var vi tillbaka i tullige, så jag hoppade på bussen jasmine satt på vi drog hem till mig åt sen drog vi ut igen. Träffade Amanda på vägen så hon var oxå med grymt kul länge sen hon va me. Snackade lite tjej snack skratta osv tog lite bilder. Så de va nice de :) Men idag så ska jag träffa stefan vi drar nog hem till han eller mig ingenaning. Aja blir kul hur vi än gör, men nu måste jag börja fixa mig börjar halv tio men jag e seg så vi hörs puss.
'älskar dig bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0